Tapeti i kuq nuk ka përfunduar, ja si u prezantuan VIP-at në Critics ‘Choice Awards 2021

Të gjitha veshjet më të bukura të pikasura në tapetin e kuq midis reales dhe virtuales së Critics Choice Awards 2021, nga Emma Corrin e Schiaparelli te Zendaya me Valentino

Sezoni i çmimeve dhe tapetit të kuq vazhdon. Pas Golden Globes 2021 dhe parantezës italiane të Sanremos, Critics Choice Awards 2021 dhe look-et më të bukura lidhur me të janë rikthyer. Yjet kanë rreshtuar veshjet e tyre në kopshte dhe në dhomat e ndenjes, pa sakrifikuar asgjë nga shkëlqimi dhe magjepsja e tyre. Të gjithë të veshur në shtëpi me rastin e edicionit të 26-të të çmimeve televizive dhe kinematografike, të paraqitura natën midis 7 dhe 8 Marsit në Los Anxhelos, me një ceremoni gjysmë reale dhe gjysmë virtuale.

Triumfi i The Crown dhe Mbretëreshës së Shahut (edhe në look)

Shpërblyer nga Taye Diggs, veshur në të bardha me Giorgio Armani dhe këpucë Zanotti, çmimet panë suksesin e titujve të Netflix dhe streaming të momentit: nga The Crown (Seria më e mirë dramatike) te Mbretëresha e Shahut (Miniseria më e mirë).

Taye Diggs

Dhe, në fakt, ndër pamjet më të mira të pikasura në tapetin e kuq dixhital të Critics Choice Awards 2021 janë ato të yjeve Emma Corrin (Aktorja më e mirë në një seri dramatike) dhe Anya Taylor-Joy (Aktorja më e mirë në një Miniseries ose Film TV) )

E para me një fustan mini velvet të Schiaparelli dhe këpucët Jimmy Choo, e dyta me një fustan të gjatë me ngjyrë amarantë nga Christian Dior Haute Couture dhe bizhu Bvlgari. Por duhet thënë se merita e stilit të tyre të prezantuar është si gjithmonë e stilistëve, e kësaj here përkatësisht Harry Lambert dhe Law Roach.

Ky i fundit kuroi gjithashtu look-un e Zendaya në Critics Choice Awards 2021, e cila mori çmimin e këtij viti SeeHer, për rolin e saj si bashkë-protagoniste në filmin Malcolm & Marie, dhe që u prezantua me një veshje me ngjyrë korali të Valentino Haute dhe bizhu të firmosura nga Bvlgari.

Pamjet e yjeve të Bridgerton dhe Normal People

Nuk mbetën më pas edhe mbretëreshat e serisë të tjera televizive, me ook-un e tyre në Critics Choice Awards 2021, dhe po flasim për yllin e Bridgerton, Phoebe Dynevor, me një veshje Louis Vuitton dhe bizhuteritë Ana Khouri, si edhe Daisy Edgar-Jones nga Normal People, në një mini fustan të kuq, Oscar de la Renta, të dyja të veshura nga Nicky Yates. Paul Mescal aka Connell u shfaq nga shtëpia me një kostum Prada.

Dhe fituesi i tapetit të kuq… kostumi i burrave!

Dhe nëse fituesi për sa i përket çmimeve ishte Nomadland, i cili në kategorinë e filmit më të mirë, regjisorit më të mirë dhe skenarit më të mirë jo-origjinal shënon edhe një herë, pas Golden Globes 2021, triumfin e Chloé Zhao, në fushën e modës është total look-u mashkullor më i popullarizuari, madje edhe tek gratë. Pa xhaketë, por me një papion Amanda Seyfried, protagonistja e filmit Mank, në Netflix, me bust dhe pantallona Miu Miu, këpucë Stuart Weitzman dhe bizhuteritë e Fred Leighton.

Një toreador i vërtetë e plot shkëlqim, Kaley Cuoco me një kostum Dolce & Gabbana, këpucë Christian Louboutin dhe bizhuteritë Candy Ice; posaçërisht për H.E.R, në një kostum të bërë me porosi Miu Miu dhe bizhuteritë Chopard, pa mëngë dhe totalish në të zezë për Gillian Anderson, nga Christian Dior.

Gal Gadot me veshje Prabal Gurung e bizhu Tiffany &Co. (stiliste: Elizabeth Stewart)
Dan Levy 
Cynthia Erivo

Ariun e Artë të Festivalit të Filmit në Berlin e fiton një film “skandaloz”

Bad Luck Banging ose Loony Porn merr çmimin e parë. Për “Introduction” e Hong Sangsoo çmimi i Skenarit më të Mirë

Ariu i Artë i Festivalit të Filmit në Berlin 2021 shkon për filmin që ka atë “cilësinë e rrallë dhe thelbësore të një vepre artistike të qëndrueshme. Ai mbërthen në ekran përmbajtjen dhe thelbin, mendjen dhe trupin, vlerat dhe mishin e gjallë të momentit tonë të kohës së tashme. Pikërisht në këtë moment të ekzistencës njerëzore.

E bën duke provokuar frymën e kohës sonë, duke e përplasur, duke e sfiduar në një duel. Dhe ndërsa e bën, sfidon gjithashtu këtë moment të kinemasë, duke tronditur, me të njëjtën lëvizje të kamerës, bindjet tona sociale dhe kinematografike. Është një film i përpunuar, përveç i egër, inteligjent dhe fëminor, gjeometrik dhe i gjallë, i pasaktë në mënyrën më të mirë. Ai sulmon spektatorin, ngjall mosmarrëveshje, por nuk lë askënd në një distancë të sigurt”.

Një juri regjisorësh

Kështu juria e Konkursit të edicionit të 71-të të Berlinales, e ndarë në dy pjesë për shkak të pandemisë: një eveent rezervuar për profesionistët, që përfundon sot, dhe një rifillim i titujve dhe autorëve të pranishëm në qershor, nëse gjithçka shkon mirë, ka caktuar Ariun e Artë për Bad Luck Banging or Loony Porn të rumunit 43-vjeçar, Radu Jude.

Filmi nis me disa minuta video amatore porno dhe tregon për një mësuese të kapur në befasi nga dalja e një videoje porno. Ajo mësuese historie në një shkollë të mesme rumune, do t’i duhet të përballet me zëmërimin e prindërve të studentëve të saj.

Pika fillestare: Shëtitja e gjatë e Emi-t nëpër rrugët e qytetit të saj, një copë toke imazhesh që variojnë nga arkivat e diktaturës komuniste deri te alegoritë romantike, e më pas në gjyqin tallës para prindërve të studentëve.

Juria, e përbërë vetëm nga regjisorë dhe ish-fitues të Ariut të Artë – hungarezi Ildikó Enyedi, izraeliti Nadav Lapid, rumunia Adina Pintilie, iraniani Mohammad Rasoulof, italiani Gianfranco Rosi dhe boshnjakja Jasmila Žbanić, – dha një vendim të guximshëm për një film jashtë skemave, por brenda kohës që po jetojmë.

Të gjitha çmimet e konkursit

Ariu i Artë për Filmin më të Mirë: Radu Jude me Bad Luck Banging ose Loony Porn

Ariu i Argjendtw Çmimi i Madh i Jurisë: Wheel of Fortune and Fantasy i Ryusuke Hamaguchi

Çmimi i Jurisë Ariu i Argjendtë: Herr Bachmann und seine Klasse (Mr Bachmann and His Class) nga Maria Speth

Ariu i Argjendtë për Regjisorin më të Mirë: Dénes Nagy për Természetes fény (Natural Light)

Ariu i Argjendtë për Performancën më të Mirë: Maren Eggert në Ich bin dein Mensch (I’m Your Man) nga Maria Schrader

Ariu i argjendtë për interpretimin më të mirë në rol joprotagonist: Lilla Kizlinger në Rengeteg – mindenhol látlak (Forest – I See You Everywhere) nga Bence Fliegauf

Ariu i Argjendtë për Skenarin më të Mirë: Hong Sangsoo për Inteurodeoksyeon (Introduction)

Ariu i Argjendtë për kontributin artistik: Yibrán Asuad për redaktimin e Una película de policías (A Cop Movie) nga Alonso Ruizpalacios

Golden Globe 2021 dhe veshjet më të mira të eventit

Nga Anya Taylor-Joy, e mrekullueshme në Diorin e gjelbër, te Rosamund Pike që ka mësuar pak nga kostumet e “I care a lot”, ja pamjet e mbrëmjes së parë të kinemasë dhe çmimeve televizive të vitit

Larg dhe pranë, Golden Globes 2021, i pari i një serie të gjatë çmimesh filmike dhe TV të vitit, u zhvillua siç ishte planifikuar. Nomadland fitoi çmimin “Filmi Dramë më i Mirë” së bashku me regjisorin e tij Chloé Zhao – i dyti në histori pas Barbra Streisand në 1984.

Borat Subiefent Moviefilm është filmi tjetër më i mirë për komedi. The Crown gjithashtu dhe çuditërisht Rosamund Pike është aktorja më e mirë (musical Comedy për I care a lot)

Po cili ishte vendimi për look-un më të mirë, sigurisht nga larg por të pranishëm gjithsesi?

Globi i Artë 2021 look-u më i mirë dhe më mirë se para pandemisë

Mund të ndodhë që nga shtëpia ankthi të jetë më i vogël, sepse banjo dhe kuzhina janë afër së bashku, do të jetë një sens më i ekuilibruar pasi të gjithë jemi nën efektin Xanax, fakti është se shumica e yjeve ishin të veshur mirë ose të përshtatshëm.

Ana Taylor Joy – Dior

Kulmi i mbrëmjes, Anya Taylor-Joy me një slip dress me pelerinë zvarritëse të Dior dhe flokët e kuruara nga Veronica Lake. Anya ishte në shtëpinë e saj, por me një seri videosh fitting dhe sfilatash në një ndërtesë kush e di se ku, ajo i tejkaloi të tjerët me një mjeshtëri storytelling.

Elle Fanning, Gucci

Gjithashtu Elle Fanning, në një akuamarin të Hollivudit të vjetër nga Gucci dhe Emma Corrin-Pierrot Lunaire nga Miu Miu, e cila në fizikun e saj twiggy, duket 100 metra e gjatë. Armanit të Zellweger, nuk mund t’i thuhet asgjë më shumë se “wow!”. Klithëse edhe Ysl i Lily Collins, ajo dhe Emily e saj në Paris trombat më të mira të mbrëmjes.

Jo për Rosamund Pike dhe veshjen e saj me gjëra të varura përpara dhe prapa si “parashuta e mbledhur”, jo mbi të gjitha edhe kostumit me pantallona në stilin “I care a lot”.

Rosamund Pike; O Zot, kjo veshje është kaq qesharake!

Riciklimi më i mirë

Sikur ndërgjegjësimi mjedisor të kishte shkuar edhe ai në lockdoën, disa riciklime këtë vit. Kështu që i vetmi që bëri lajmin, përveç Richard Tyler vintazh i Jane Fonda (mbretëresha e mos hedhjes së asgjëje), është ai i Janar Jones. Nga shtëpia, thjesht për argëtim, ish Mad Men Betty Draper e ka parë të arsyeshme të veshë Versace-n e dhjetë viteve më parë. Një fustan i bukur modern me shtriga, që ajo tha “më rri në masë pothuajse si atëherë” dhe ne mund ta themi pa “pothuajse”.

Ideja nuk kaloi pa u vënë re. Kieran Shipka, vajza e saj në serial, kopjoi menjëherë idenë me fustanin e vajzës së vogël që kishte veshur në të njëjtën mbrëmje në 2011-ës: “Hey @januaryjones I Heard ëe’re putting on our Golden Globe looks from 10 years ago”

Regina King – Louis Vuitton
Emma Corrin, (e shtrenjta Lady D) me Miu Miu
Amanda Seyfried. Oscar de la Renta… duket sikur do t’i bjerë kjo kurora nga momenti në moment, por gjithsesi…
Julia Garner – Prada.
Cynthia Erivo – Valentino
Lily Collins – Ysl by Anthony Vaccarello
Tiffany Haddish – Alberta Ferretti
Vanessa Kirby – Gucci.
Viola Davis – La regina d’Africa
Dan Levy. Valentino
Renée Zellweger – Armani Privé
Renée Zellweger. Armani Privé
Jane Fonda. Vintage Richard Tyler
Maria Bakalova. Armani Privé

Mos ndoshta e ardhmja e Modës digjitale do të jetë filmi? Miu Miu dhe episodi i ri i “Women Tales”

Revolucioni ka nisur. Nuk është i gjithi i dukshëm, por po ndodh. Bota po kërkon të konfigurohet edhe një herë të re dhe Moda është industria më e prekshme që tregon ndryshimin dhe kauzat e reja.

Filmi i fundit me metrazh të shkurtër titullohet Shangri-La dhe udhëton në kërkim të dinamikave të shpagimit, ashtu si dje edhe sot.

Filipinesja Isabel Sandoval, regjisorja, aktorja producentja e filmit, ngre një pyetje të rëndësishme: a ka një mënyrë për të paguar, ndërsa historia është e njëjtë përballë racës, gjinisë dhe identitetit?

Ky do të jetë krijimi i 20-të i Rrëfenjave të Grave, zgjedhur nga Miu Miu për të prezantuar koleksionet e saj aktuale nga stina në stinë. Por nga ana tjetër është krijuar edhe për të mbështetur artistet e reja dhe rrëfimet e tyre të feminilitetit.

Si e shihni, modë- film- kauza.

Pak nga subjekti i Women Tales-it të ri të Miu Miu-së

Ngjarjet zhvillohen në Kaliforninë e kohës së Depresionit të Madh dhe brenda një kishe, ku një grua fshatare filipine gjendet në një rrëfimtore. Nga ana tjetër e rrjetës nuk ndodhet prifti, por dashuria e saj e ndaluar për kohën, një i ri i bardhë. kështu rrëfimtorja kthehet në një makinë kohe në udhëtim drejt një epoke ku protagonistja dhe shumë gra të tjera janë të lira të dashurojnë kë të duan.

Titulli “Shangri-La” evokon idenë e një parajse tokësore, të izoluar nga pjesa tjetër e botës. Për emigrantët, Amerika shpesh përfaqësonte Shangri-La-në e premtuar dhe filmi shikon përreth në atë moment historik, në kërkim të lirisë dhe shpagimit.

 Po kush është Isabela Sandoval?

Është një regjisore e re filipine, që bëri histori në “ditët e Autorëve” në festivalin e Venecias, në 2019, me filmin e parë ku regjisorja është një grua trans jo e bardhë. nën firmën e saj janë edhe dy filma të tjerë të nderuar me çmime. Dhe është pikërisht ajo që Miu Miu i beson filmin e radhës.

Projekti “Women’s Tales”

Projekti i Miu Miu që ndërthur modën dhe kinemanë arrin në produktin e tij të njëzet e një.

Filmi i parë, Zoe Cassavetes “The Powder Room”, u shfaq premierë në janar 2011 dhe prej andej marka gjithmonë ka prezantuar dy në vit. Kushti i vetëm i diktuar nga marka e njohur është përdorimi i koleksionit aktual si një gardërobë për personazhet e pranishëm.

Historia, zgjedhjet stilistike, frymëzimi zgjidhen në mënyrë të pavarur nga regjisori në detyrë. Regjisorët janë gjithmonë gra, në një eksperiment për të mbështetur krijimtarinë femërore që përshtatet mirë në identitetin e gjerë të Miuccia Prada.

Rishikimi i filmave të animuar: Disney+ vendos pullën e kuqe për Miss Piggy dhe Kermit, “Muppet Show” është racist!

Po, “Muppet Show” është racist. Sipas Disney + ka “stereotipe dhe keqtrajtim të njerëzve ose kulturave” në program. Kështu që paralajmëron publikun me një video që shoqëron episodet

“Ky program përfshin përfaqësime negative dhe / ose trajtim të gabuar ndaj njerëzve ose kulturave…”. Dhe ja tek vihet pulla e kuqe edhe për legjendarët “The Muppet Show”. Për Disney + është racist dhe përmban “stereotipe negative”.

Muppet një shfaqje raciste

Dhe edhe pse janë vënë në dispozicion të 5 sezonet e serialit të famshëm të animuar, transmetuesi i platformës njofton përdoruesit për rrezikun. Kukullat simpatike u transmetuan për herë të parë në 1976 dhe u krijuan nga amerikani Jim Henson.

Por platforma Disney+ vazhdon me njoftimin sipas të cilit:

“Programi përfshin përfaqësime negative dhe / ose trajtime të gabuara ndaj njerëzve ose kulturave. Këto stereotipa dhe sjellje ishin të gabuara atëherë dhe janë të gabuara sot. Heqja e përmbajtjes do të mohonte ekzistencën e paragjykimeve dhe ndikimin e tyre të dëmshëm në shoqëri. Në vend të kësaj, ne zgjedhim të mësojmë prej tij për të stimuluar dialogun dhe së bashku të krijojmë një të ardhme më përfshirëse”.

Pulla e kuqe nga Disney +

Ka disa arsye pse Disney ka vendosur të përfshijë komunikimin. Në një episod, prezantuesi Johnny Cash këndon përpara një flamuri të Konfederatës, i cili përfaqëson flamurin e shteteve skllevër të Shteteve të Bashkuara dhe që sot është një simbol që kujton supremacistët e bardhë.

Për më tepër, dy episode të sezonit të kaluar janë eliminuar plotësisht. Kjo sepse u shfaq Chris Langham, një nga shkrimtarët e serialit dhe aktor, i cili u dënua me dhjetë muaj burg në 2007-ën, për shkarkim të përmbajtjes së pornografisë së fëmijëve nga interneti.

Nuk shpëton as Dumbo, Peter Pan dhe Aristocats

Muppet Show nuk është përmbajtja e parë për të cilin Disney ka ngritur alarmin. “Pullet e kuqe” shfaqen në kryevepra të ndryshme, duke filluar me Dumbo, Peter Pan dhe Aristocats.

Dhe me sa duket, në shënjestër është vënë edhe “Gone with the Wind”, për ata që duan të modifikojnë prodhimet e së kaluarës duke i përshtatur ato me standardet e së tashmes.

“Allen v. Farrow” ose lufta e yjeve, Woody Allen dhe Soon-Yi vendosin të flasin

Ai dukej se kishte vendosur të heshte. Por, pas episodit të parë të mini-serialit me pretendimin e “certifikimit” të vërtetësisë së akuzave 30-vjeçare për pedofili, regjisori arkivon dokumentin nën titullin “marrëzi”!

Reklamuar me zhurmë të madhe si prova “përfundimtare”, pas dekadash akuza, të sjelljes famëkeqe të Woody Allen ndaj vajzës së tij të birësuar Dylan, e para nga katër episodet e dokumentarit “Allen v. Farrow” u transmetua mbrëmë në HBO, duke shkaktuar polemika të pashmangshme, por edhe reagimin e regjisorit dhe gruas së tij Soon-Yi.

Mandatory Credit: Photo by Globe Photos/mediapunch/Shutterstock (10313110a)Woody Allen_familyWoody Allen and Mia FarrowPhotograph by Courtesy of HBORonan Farrow, Lark Previn, Woody Allen, Dylan Farrow, Fletcher Previn, Daisy Previn, Soon-Yi Previn, Moses Farrow, Mia FarrowHBOAllen v. Farrow

Përmbledhja e një prej skandaleve publike më të përfolura të tridhjetë viteve të fundit, miniseria – drejtuar nga Kirby Dick, Amy Ziering dhe Amy Herdy – rindërton të gjitha pjesët e historisë që shpërtheu në fund të vitit 1992. Pasi kishte zbuluar marrëdhënien midis Woody dhe Soon- Yi, vajzës së birësuar të aktores, mes betejës për kujdestarinë, Mia akuzoi partnerin e saj për abuzim seksual të vajzës së saj 7-vjeçare Dylan.

Allen v. Farrow: miniseria

I ndarë në katër episode, dokumentari ndërthur intervista ekskluzive me Mia Farrow, fëmijët Dylan dhe Ronan Farrow, mikun e familjes Carly Simon dhe avokatin Frank Maco, plus të afërmit e tjerë, miqtë dhe dëshmitarët e “dorës së parë”. Me pak fjalë, në bazë të Leaving Neverland të mëparshëm, gjithashtu nga HBO, i cili rindërtoi një histori të ngjashme kundër Michael Jackson të akuzuar nga Wade Robson dhe James Safechuck, për abuzim seksual të tyre për vite me radhë, Allen v. Farrow duket qartë se është “orkestruar” në favor të Farrow.

(clockwise fr. top L) Actress Mia Farrow w. longtime boyfriend, director Woody Allen, their son Satchel and adopted daughter Dylan. (Photo by David Mcgough/DMI/Time Life Pictures/Getty Images)

Nuk ka shumë më tepër sesa ajo që dihet tashmë për historinë. Përsëritet versioni në të cilin Woody Allen do t’i bënte presion Dylan-it të vogël për t’i thithur gishtin e madh të tij, ai ishte i fiksuar pas saj dhe e ka parë atë duke fjetur me sy “të tërbuar”. Akuzat që Farroë i bën ish-partnerit pas zbulimit të fotove shumë të qarta të vajzës tjetër të adoptuar, Soon-Yi Previn, të lënë në mënyrë të hapur nga Allen, në shtëpinë e tij. Detajet janë treguar aq shumë herë dhe aq “mirë”, saqë tani kanë hyrë në kujtesën kolektive.

E reja është përdorimi i shumë materialeve të periudhës, jo në formë lajmesh, por në formën e filmave familjarë. Këto klipe të xhiruar nga Mia, gjatë viteve tetëdhjetë, dhe më pas të edituara me shkathtësi, janë “kolona zanore” e fjalëve që miqtë e familjes rezervojnë për nënën e përsosur. Mbi skenat e fëmijëve duke buzëqeshur, puthur dhe vrapuar të lumtur pranë “përbindëshit” Allen, për të cilin Mia pretendon se ishte gjëja për të cilën pendohet më shumë në jetë.

Reagimi i regjisorit dhe gruas së tij Soon-Yi

Kush e di se çfarë do të shohim kaq “flagrante” në episodet e ardhshme, por ndërkohë, Woody Allen dhe Soon-Yi kanë thyer heshtjen e tyre për këtë çështje.

Këta regjisorë nuk kanë interes për të vërtetën”, thuhet në një deklaratë të përbashkët të lëshuar nga një zëdhënës i çiftit. “Përkundrazi, ata kaluan vite duke bashkëpunuar fshehurazi me Farrows, për të mbledhur një vepër plot gënjeshtra”.

Deklarata thotë se Allen dhe Soon-Yi “u kontaktuan më pak se dy muaj më parë dhe produksioni i “Allen v. Farrow” i dha vetëm disa ditë kohë për t’u përgjigjur. Gjë që ata kategorikisht e refuzuan”.

Siç dihet për dekada, këto pretendime janë kategorikisht të rreme,” vazhdon deklarata.

Shumë, duke përfshirë policinë, e cila hetoi në atë kohë, duke pretenduar se asnjë abuzim nuk ka ndodhur kurrë. Përkundër asaj që Dylan beson dhe thotë. Për çudi, është vetë HBO që transmeton dokumentarin. Meqenëse ai ka një kontratë prodhimi dhe marrëdhënie tregtare, me Ronan Farrow”.

Shokon Demi Lovato: “Kam 9 jetë si macja ime. Pas overdozës pata tre goditje në tru dhe një sulm në zemër”

Këngëtarja e zbulon këtë në trailerin e dokumentarit “Dancing ëith the Devil”, i cili do të prezantohet në Mars në YouTube

“Mjekët më thanë se edhe 10 minuta të tjera dhe unë do të isha e vdekur”, kështu Demi Lovato rrëfen një nga periudhat më të errëta të jetës së saj.

“Pas një mbidoze, në vitin 2018, pata tre goditje në tru dhe një sulm në zemër dhe tani kam trurin të dëmtuar, nuk mund të ngas makinën dhe e kam të vështirë të lexoj … “, zbulon këngëtarja amerikane, 28 vjeç, në trailerin e “Dancing with the Devil”, shpërndarë në rrjetet sociale, një dokumentar, që vjen në YouTube në Mars dhe që flet për shëndetin mendor dhe varësitë.

“Shikimi im ka akoma pika të verbra”, thotë Lovato duke folur për efektet e mbidozës.

“Për një kohë të gjatë me të vërtetë kisha shumë vështirësi në të lexuar dhe ende luftoj sot: shikimi im është i paqartë dhe nuk mund të ngas makinën”.

Këngëtarja kujton me emocione momentet dramatike të korrikut 2018, kur u gjet në shtëpinë e saj në Hollywood, gati e vdekur nga mbidoza e heroinës, dhe muajt e mëparshëm që e çuan deri atje.

Në trailer, Demi gjithashtu tregon një imazh tronditës të dorës së saj të tatuazhuar, e lidhur në një sorum dhe të mbuluar me shirit mjekësor, me një bandë spitali të rrotulluar rreth dorës së saj, ku lexohet data e lindjes së Lovatos, 20 gusht 1992, si dhe data në të cilën ajo u shtrua në spital: 24 korrik 2018.

Pas asaj incidenti, i cili ndryshoi jetën e saj përgjithmonë, por edhe atë të të dashurve pranë saj, këngëtarja filloi një rrugë rehabilitimi: “Unë kam pasur shumë jetë, si macja ime. Jeta e nëntë”, theksoi ajo, por “Jam gati të kthehem të bëj atë që dua, që është muzika”.

Në trailer, Demi tregon hapat e ndryshëm të karrierës së saj, nga starleta Disney te ylli i popit dhe mbi të gjitha muajt e trazuar që çuan në mbidozë, e cila gati sa s’i kushtoi jetën. Në video shfaqen gjithashtu e ëma e Demit, Dianna De La Garza, njerku Eddie, motra e madhe Dallas, 33 vjeç dhe gjysmë-motra e vogël Madison, të cilët kanë qenë gjithmonë pranë saj.

Në dokumentar, megjithatë, nuk do të flitet vetëm për varësinë e saj, por edhe për çrregullimet e të ngrënit dhe diagnostikimin me bipolarizëm, me pak fjalë, të gjitha sfidat që lidhen me shëndetin e saj mendor.

Nuk është gjithmonë ashtu siç duket, është edhe më keq! Salma Hayek rrëfen frikën në skenën e seksit me Banderas

Jo gjithmonë aktorët janë të përgatitur për skena të guximshme. Jo që ne shpesh shohim të finalizuar në ekran, nuk është gjithmonë kaq e lehtë në sheshxhirim. Këtë ka rrëfyer edhe aktorja Salma Hayek, për sheshxhirimin e Desperado-s, kur i kërkuan të xhironte një skenë seksi, që nuk ishte parashikuar në skenar

Askush nuk e priste atë që ajo zbuloi pas kaq shumë vitesh: “Qava nga frika“. Këto janë fjalët e Salma Hayek. Arsyeja? Xhirimi i skenës seksuale me Antonio Banderas në filmin Desperado të vitit 1995. Një sekret profesional që diva meksikane zbuloi gjatë një episodi të podcastit Armchair Expert me Dax Shepard dhe Monica Padman. Dhe kjo i çuditi të gjithë.

Salma Hayek, skena e seksit me Banderas dhe lotët në sheshxhirim

Ishte viti 1995 dhe aktorja ishte 28 vjeç kur luajti në filmin Desperado, një film që do të bëhej më pas, suksesi i saj i parë i madh në Hollywood. Në krah të saj një nga aktorët më seksi në historinë e kinemasë: Antonio Banderas.

Por diçka shkon keq. Salma kujton që filloi të qajë dhe të trembet në momentin kur iu kërkua të xhironte një skenë seksi, që nuk ishte parashikuar në skenarin e filmit. Skenë, për të cilën nuk i kishin thënë asgjë. Salma fillon të qajë nga “frika” e përfundimit të xhirimit.

Antonio Banderas, një gentelmen i vërtetë

“Nuk e di nëse mund ta bëj. Kam frikë”, përsëriste aktorja mes lotëve, duke vazhduar të qajë dhe të dridhet.

“Një nga gjërat nga të cilat kisha frikë ishte Antonio, ai ishte një gentelmen i vërtetë dhe kaq i mirë, ne jemi akoma miq shumë të mirë”, shpjegoi Hayek.

“Unë kisha frikë se nuk ishte asgjë për të. Fillova të qaj dhe ai më tha: ‘O Zot. Po më bën të ndjehem tmerrësisht keq!’. Dhe unë isha aq në siklet sa vazhdoja të qaja”.

Pastaj vjen vendimi final, skena e seksit do të xhirohej në ambient të mbyllur. Por ky kujtim ka mbetur i pashlyeshëm për Salma-n.

Skenat seksuale të filmave për t’u provuar në shtëpi

Nga “Titanic” në “Ghost” nga “Pretty Woman” në “The Notebook”: një sondazh zbulon se cilat janë skenat e preferuara të seksit në filma dhe ato për t’u rikrijuar me partnerin

Skenat seksuale në filma mund të jenë burim frymëzimi për çiftet, madje edhe për sa i përket pozicioneve seksuale.

Pranvera më e re e fantazive erotike vjen nga seria Bridgerton, disa vjet më parë frymëzimi merrte krahë nga trilogjia Fifty Shades, por tendenca i ka rrënjët e saj prapa në kohë.

Për të hetuar se si janë azhurnuar shijet në dhomën e gjumit, faqja e tregtisë elektronike Onbuy.com anketoi 3.680 përdorues, duke u kërkuar atyre të zgjedhin skenat e tyre të preferuara të seksit në filma të të gjitha kohërave dhe ato që ata dëshirojnë të provojnë të rikrijojnë me partnerët e tyre.

Epo, rezultatet përjashtojnë plotësisht serinë Netflix, madje as që përmendet. Përkundrazi, ato gjenden në mesin e klasikëve të mëdhenj romantikë të viteve 1990, 1980 dhe fillim të viteve 2000.

Le të shkojmë me radhë: vendi i parë shkon për skenën mbi piano te Pretty Woman. 86% e Britanikëve kanë zgjedhur këtë skenë të nxehtë me Julia Roberts dhe Richard Gere, si të preferuarën e tyre dhe 65% do të donin ta bënin përsëri … Në fund të fundit, pianoja në dhomën e ndenjes do të ketë  edhe ndonjë gjë të dobishme, apo jo?

Pratty Woman

Në vendin e dytë është Titaniku, me skenën e seksit në makinë. Shenjat e dorës së Rose në dritare tani janë ikonike, të paktën për britanikët. 83% e të anketuarve e treguan atë si skenën e tyre të preferuar të seksit dhe 79% duan ta rikrijojnë atë.

Titanik

E mbyll podin e treshes më të zjarrtë Notebook, me skenën e puthjes në shi, të zgjedhur nga 81%. kimia midis Rachel McAdams dhe Ryan Goslin jo vetëm që funksionon, por aftësia e tij për ta çuar atë lart nëpër shkallë me njërën dorë, duke pasur tjetrën për të mbajtur pantallonat, është veçanërisht e efektshme, duke bindur 81% të pjesëmarrësve në sondazh për ta zgjedhur atë si skena më e mirë seksuale në filma dhe 80% për ta provuar edhe vetë në shtëpi.

Notebook

5 skenat kryesore të seksit të preferuara për të rikrijuar me partnerin tuaj përfshijnë (natyrisht) skenën e enës prej balte nga Ghost (79%) dhe skenën e luftës në Mr. and Mrs. Smith (75%). Sidoqoftë, në renditje, skena e seksit të kërcimit midis Patrick Swayze dhe Jennifer Gray në Dirty Dancing nuk mund të mungojë: konsiderohet si favoritja nga 72% e të intervistuarve, 68% të etur për ta rikrijuar atë me partnerin e tyre.

Ghost

Mbyll dhjetëshen më të mirë të skenave të preferuara të seksit në filma, një zgjedhje që na lë vërtet të hutuar dhe mbi të cilën duhet të hetojmë (por seriozisht). Kjo është sekuenca hapëse e filmit francez Irreversible, një skenë përdhunimi, që bëri për disa njerëz asokohe të largoheshin nga kinematë.

Mr. and Mrs. Smith

Klasifikimi

  1. Pretty Woman (1990): skena e pianos
  2. Titanic (1997): skena në makinë
  3. The Notebook – Le pagine della nostra vita (2004): skena e puthjes nën shi
  4. Ghost (1990): skena e vazos
  5. Mr. and Mrs. Smith (2005): skena e ndeshjes
  6. Amici, amanti e… (2011)
  7. Dirty Dacing (1987)
  8. Cruel Intentions (1999)
  9. 50 sfumature di Nero (2017)
  10. Irréversible (2002)
  11. Espiazione (2007)
  12. Blue Valentine (2010)
  13. Revolutionary Road (2008)
  14. Brokeback Mountain (2005)
  15. Basic Instinct (1992)
  16. Chiamami col tuo nome
  17. Boys Don’t Cry (1999)
  18. Moonlight (2016)
  19. Risky Business (1983)
  20. Fear (1996)

Golden Globes 2021, boom nominimesh për Netflix dhe gratë regjisore thyejnë rekorde

Janë shpallur nominimet e Golden Globes për vitin 2021. Të vjen mirë të shohësh që mes 5 kandidaturash për regjisorin më të mirë, 3 prej tyre janë gra. Gjithçka ndryshon, madje edhe Hollywood-i,  në çdo edicion çmimesh. Tina Fey dhe Amy Poehler, prezantuesit e ceremonisë së planifikuar për në 28 Shkurt – Fey nga Rainbow Room i Rockefeller Center në New York, Poehler në Hotel Beverly Hilton në Beverly Hill – do të vendosnin theksin te kjo.

Tina Fey and Amy Poehler host the 71st annual Golden Globe Awards at the Beverly Hilton Hotel on Jan. 12, 2014, in Beverly Hills, Calif.

Sa i përket kinemasë, ndër filmat më të mirë dramatik, Promising Young Woman surprizoi në kurriz të From 5 Bloods të Spike Lee dhe One Night in Miami … i Regina King (i nominuar, megjithatë, në kategorinë “Regjisori më i mirë”, një kategori që përfshin gjithashtu Emerald Fennel, regjisor i Young Woman dhe Camilla Parker Bowles në The Crown). Fennel u nominua gjithashtu për “Skenaristin më të mirë”. Filmat e tjerë që konkurrojnë në dramë janë Nomadland, Mank, The Father e The trial of the Chicago 7.

Megjithatë, parashikimet për komeditë dhe musical janë respektuar në mënyrë thelbësore, përveç sakrifikimit të “On the rock” të Sofia Coppolas në favor të “The Prom” nga Ryan Murphy (edhe pse Bill Murray i Sofia-s është ndër aktorët më të mirë mbështetës). Nga ana tjetër, një nga favoritët për të fituar ishte i pranishëm: Borat Subcendent Moviefilm i Sacha Baron Cohen, gjithashtu i nominuar për aktorin më të mirë si kolegu i filmit Maria Bakalova.

Në sektorin e aktorëve dhe aktoreve: asnjë vlerësim për Zendaya në Malcolm & Marie përveç një fushate të ngushtë për shtyp; në vend të tij hyn Andra Day për “The United Staes Vs. of Billie”, biografia e Billie Holiday, për të cilën ajo është gjithashtu e nominuar në kategorinë e këngës më të mirë.

Jo Sophia Loren

Asgjë për Sophia Loren dhe Ellen Burstyn (Pieces of a woman), siç dhe për Meryl Streep, nominimi i saj i dyfishtë – i planifikuar për “The Prom” dhe filmin e Steven Soderbergh, “Let them all talk”- shkoi për Kate Hudson për “The Music” (me regji të këngëtares Sia) dhe Rosamund Pike për “I care a lot”. Konfirmohet nominimi pas vdekjes në kategorinë e aktorit më të mirë dramatik, Chadwick Boseman, për “Ma Rainey’s black bottom”.

MA RAINEY’S BLACK BOTTOM(2020) Chadwick Boseman as Levee, Viola Davis as Ma Rainey and Colman Domingo as Cutler. Cr. David Lee/NETFLIX

Globi i Artë për Serialin më të Mirë Dramatik

Seritë dramatike të vitit sipas Golden Globes 2021 janë The Mandalorian, The Crown, Lovecraft Country, Ozark dhe Ratched (e qartë që fiton Netflix me titujt). Ndër seritë komedi, surprizoi nominimi i “Emily in Paris”, me Lily Collins ndër aktoret më të mira. Momenti i artë i Anya Taylor-Joy konfirmohet në një nominim të dyfishtë të merituar: Aktorja më e mirë për “Mbretëreshën e Shahut” dhe për filmin e kostumeve “Emma”.

Suksese për Undoing në miniseriale, së bashku me Normal People, Mbretëresha e Shahut, Small Axe e Unorthodox. Nicole Kidman dhe Hugh Grant kishin secili nga një nominim. Rezultat i mirë për aktorët e “The Crown”: Olivia Colman (gjithashtu në konkurrencë si aktorja më e mirë dramatike për The father), Emma Corrin – Diana e re, Josh O’Connor, Gillian Anderson dhe Helena Bonham Carter të gjithë të nominuar.

Kemi edhe Al Pacino midis aktorëve më të mirë për “The Hunters”; dhe Cate Blanchett – duke garuar me “Mrs. America” në kategorinë e rëndë të aktoreve në një miniserial apo film televiziv, pesë të cilët janë një hap mbi prestigjin e interpretuesve të serive televizive – duhet të përballet me Kidman, Shira Haas, fytyrën dhe trupin në arrati nga komuniteti ortodoks hebre, Daisy Edgar-Jones – i cili mori hak ndaj kolegut të Normal People, Paul Mescal, dhe së fundmi Anya Taylor-Joy: qershiza e këtij edicioni.

Globi i Artë për Filmin më të Mirë të Huaj

Nominohet filmi italian “La vita davanti a sé”, drejtuar nga Edoardo Ponti me protagoniste të ëmën, Sophia Loren: është ndër pesë filmat më të mirë të huaj. Të tjerët janë: “Another Round”, Danimarca; “La Llorona”, Guatemala/Francia; “Minari”, Corea/Usa; “Two of us”, Francia/Usa. E nominuar Laura Pausini së bashku me Diane Warren dhe Niccolò Agliardi për këngën më të mirë origjinale që shoqëron “La vita davanti a sé”: “Io sì” (Seen).

Më poshtë do t’ju njohim me nominimet për kategori:

Filmi më i mirë dramatik

Nomadland

One night in Miami… (Prime Video)

The trial of the Chicago 7 (Netflix)

Mank

Promising young woman

Filmi më i mirë Komedi/Musical

Borat Subsequent Moviefilm (Prime Video)

Hamilton (Disney+)

Palm Springs

The Prom (Netflix)

Music

Regjisori më i mirë

David Fincher, Mank (Netflix)

Regina King, One Night in Miami… (Prime Video)

Emerald Fennel, Promising Young Woman

Aaron Sorkin, The trial of the Chicago 7 (Netflix)

Chloé Zhao, Nomadland

Aktori më i mirë dramatik

Riz Ahmed, Sound of metal

Chadwick Boseman, Ma Rainey’s black bottom

Anthony Hopkins, The father

Gary Oldman, Mank

Tahar Ramin, The Mauritanian

Aktorja më e mirë dramatike

Viola Davis, Ma Rainey’s Black Bottom

Vanessa Kirby, Pieces of a woman

Frances McDormand, Nomadland

Carey Mulligan, Promising Young Woman

Andra Day, The United States vs Billie

Aktori më i mirë në film Komedi/ Musical

Sacha Baron Cohen, Borat Subsequent Moviefilm

James Corden The Prom

Leslie Odom, Jr., Hamilton

Dev Patel, The personal history of David Copperfield

Andy Samberg, Palm Springs

Aktorja më e mirë në film Komedi/ Musical

Maria Bakalova, Borat Subsequent Moviefilm

Michelle Pfeiffer, French Exit

Kate Hudson, Music

Rosamund Pike, I Care A Lot

Anya Taylor-Joy, Emma

Aktori më i mirë joprotagonist

Sacha Baron Cohen, The trial of the Chicago 7

Daniel Kaluuya, Judas and the Black Messiah

Leslie Odom, Jr., One night in Miami…

Bill Murray, On the rocks

Jared Leto, The Little Things

Aktorja më e mirë joprotagoniste

Helena Zengel, News of the World

Glenn Close, Hillbilly Elegy

Olivia Colman, The father

Amanda Seyfried, Mank

Jodie Foster, The Mauritanian

Filmi më i mirë i huaj

La vita davanti a sé, Italia

Another Round, Danimarca

La Lorona, Guatemala/Francia

Minari, Core/Usa

Two of us, Francia

Skenografia më e mirë

Aaron Sorkin, The Trial of the Chicago 7

Chloé Zhao Nomadland

Florian Zeller and Christopher Hampton, The Father

Jack Fincher, Mank

Emerald Fennell, Promising Young Woman

Filmi më i mirë i animuar

The Croods 2

Onward

Over the Moon

Soul

Wolfwalkers

Kolona-zanore origjinale më e mirë

Alexandre Desplat, The Midnight Sky

Ludwig Göransson, Tenet

James Newton Howard, News of the World

Trent Reznor & Atticus Ross and Jon Batiste, Soul

Trent Reznor & Atticus Ross, Mank

Kënga më e mirë

Io sì (Seen) e “La vita davanti a sé”. Muzika e Diane Warren; teksti i Diane Warren, Laura Pausini, Niccolò Agliardi

Speak Now e “One night in Miami”. Muzika e Leslie Odom Jr, Sam Ashworth; teksti i Leslie Odom Jr, Sam Ashworthì

Tigress & Tweed i “The United States Vs. Billie Holiday”. Muzika e Andra Day, Raphael Saadiq, teksti i Andra Day, Raphael Saadiq

Fight for you i “Judas and the Black Messiah”. Muzika e H.E.R., Dernst Emile II; teksti i H.E.R., Tiara Thomas

Hear my voice i “The trial of the Chicago 7”. Muzika e Daniel Pemberton; teksti i Daniel Pemberton, Celeste Waite

Nominimet e Golden Globes Tv

Seriali më i mirë dramatik

The Mandalorian

The Crown

Lovecraft Country

Ozark

Ratched

Seriali më i mirë komedi/musical

Emily in Paris

The Flight Attendant

Schitt’s Creek

Ted Lasso

The Great

Aktorja më e mirë e një seriali Dramë

Jodie Comer, Killing Eve

Olivia Colman, The Crown

Emma Corrin, The Crown

Laura Linney, Ozark

Sarah Paulson, Ratched

Aktori më i mirë i një seriali Dramë

Jason Bateman, Ozark

Matthew Rhys, Perry Mason

Al Pacino, Hunters

Josh O’Connor, The Crown

Bob Odenkirk, Better Call Saul

Aktoria më e mirë në një serial komedi/musical

Kaley Cuoco, The Flight Attendant

Elle Fanning, The Great

Catherine O’Hara, Schitt’s Creek

Lily Collins, Emily in Paris

Jane Levy, Zoey’s Extraordinary Playlist

Aktori më i mirë në një serial komedi/musical

Jason Sudeikis, Ted Lasso

Ramy Youssef, Ramy

Eugene Levy, Schitt’s Creek

Nicholas Hoult, The Great

Don Cheadle, Black Monday

Filmi më i mirë TV ose miniserial

La regina degli scacchi

The Undoing

Unorthodox

Normal People

Small Axe

Aktori më i mirë në një film TV/Miniserial

Ethan Hawke, The Good Lord Bird

Hugh Grant, The Undoing

Mark Ruffalo, I Know This Much Is True

Jeff Daniels, The Comey Rule

Bryan Cranston, Your Honor

Aktorja më e mirë në një film TV/Miniserial

Anya Taylor-Joy, La regina degli scacchi

Shira Haas, Unorthodox

Nicole Kidman, The Undoing

Cate Blanchett, Mrs. America

Daisy Edgar-Jones, Normal People

Aktori më i mirë jo protagonist

Brendan Gleeson, The Comey Rule

Dan Levy, Schitt’s Creek

Jim Parsons, Hollywood

John Boyega, Small Axe

Donald Sutherland, The Undoing

Aktorja më e mirë jo protagoniste

Gillian Anderson, The Crown

Marielle Heller, The Queen’s Gambit

Uzo Aduba, Mrs. America

Annie Murphy, Schitt’s Creek

Helena Bonham Carter, The Crown